Si damos un repaso por los principales, encontraremos que sólo dos restan protagonismo al tigre en la película. Parece que el Tigre es el personaje principal en algún cartel, como si el entrentamiento entre el hombre y la fiera fuera el tema central.
Pudiera ser, pero el 1º y el 3º nos recuerdan otro aspecto de la película que no deberiamos olvidar: la grandiosidad de la naturaleza frente al ser humano. Pi se enfrenta a una naturaleza para la que el hombre no merece ninguna atención nin respeto especial y, ante ella se encuentra desprotegido e sólo ruega a Dios y confía en el destino.
El último cartel que proponemos, hace hincapié en el enfrentamiento entre Pi y el tigre, oponiéndolos como si fuesen las dos caras de una misma moneda, aludiendo así a las dos caras de la naturaleza humana, la domesticada por la cultura y, por otra parte, la cara de la "fiera hombre" que nunca nos abandona de todo y que aparece siempre que luchamos por sobrevivir.
Tenemos pues como elementos de la película, dos luchas: la del hombre con las fuerzas de la naturaleza y la del hombre contra su propia naturaleza. Quizás no sean dos luchas que podamos separar.
En este caso, para nosotros(Luis Ecénarro del Río y Manuel Fernández López), el cartel más indicado para la película es el 5º(se encuentra en el centro de la línea inferior), porque nos parece que destaca los factores principales: por un lado, la fiereza del tigre que se ve contrastada con la pureza de los colores y con las proporciones reales del cartel; y por el otro, también quiere transmitir la necesidad de convivencia entre Pi y Richard-Parker(el tigre), ya que uno no sobreviviría sin el otro: Pi alimenta a Richard-Parker para que no se lo coma a él, y el tigre mantiene alerta al muchacho. Esto se refleja en que no hay una división posible porque el cartel en su conjunto es lo más importante y, aunque el elemento central es un humano, el tigre también posee una faceta importante.
ResponderEliminarLuis Ecénarro del Río y Manuel Fernández López 2ºA
Nosotras(Iria Dorrego y Uxía Fiaño) vamos a hablar del 6º cartel. La división es horizontal y vertical porque se divide por escenas(horizontal) y vertical porque Pi coincide a la izquierda, tanto arriba como abajo, y el tigre a la derecha, también arriba y abajo. Los elementos son opuestos, ya que están repartidos por todo el cartel, no hay un elemento central. Los tamaños son reales, porque están proporcionados. Los elementos principales son el tigre y Pi. Los colores son cálidos y representan la ilusión y la esperanza.
ResponderEliminarIria Dorrego y Uxía Fiaño 2ºA
Na miña elección inclineime polo segundo cartel por ser o único que non incluíe a Richard Parker (o tigre) na balsa, senón que o pon no fondo, coa figura de Pi superposta, o protagonista só no bote. Esto me suxire, como espectadora, a dicotomía que se xera ao final da película entre as dúas historias, e evócame a metafóra dos animais, na cal Pi sería o tigre. Ademais, paréceme que ilustra moi ben a trama: temos de fondo o naufraxio e o afundimento do barco, que constituiría, coma no deseño, o marco da historia. Non se centra demasiado niso, como no terceiro cartel, que mostra case que exclusivamente a voráxine da tormenta, pero tampouco nos amosa un mar excesivamente calmo, como no quinto, que pasa totalmente por alto a importancia das forzas da natureza (tamén como representación do azar ou do incontrolable para nós) no filme. Este cartel reúne os elementos correctos no plano correcto e na proporción de importancia xusta. Paréceme a máis afortunada das representacións da temática da metraxe.
ResponderEliminarMinia Monteagudo Vilavedra, 4º ESO
Yo me decanto por el último de los carteles, ya que en el, pese a no reprensentarse las fuerzas de la naturaleza (las cuales tienen una presencia significativa en la película) podemos ver, de fondo, a Pi y a Richard Parker (el tigre), como si realmente fueran las dos caras de una misma moneda (el mismo ser), algo que en la película se puede observar. Aunque no se represente una naturaleza en plena ebullición, si que vemos un mar tranquilo, una naturaleza mas calmada, algo que, aunque quizás no tenga tanta presencia a lo largo de la cinta, si que es un elemento a tener en cuenta de esta. En primer plano de este cartel, vemos a Pi y al Tigre en la barca, como ocurre en la primera historia. Quizá esto sea lo único que no me convence de la imagen, ya que solo representa una de las dos historias.
ResponderEliminarDavid Otero Gómez 4ºESO
Eu vou decidirme polo quinto cartel, no que Richard Parker (o tigre) e Pi teñen a mesma pose. Os dous están dentro da barca, mirando cara o horizonte. Teñen unha postura erguida que quere demostrar seguridade e serenidade ao mesmo tempo. [AVISO SPOILER] Desta maneira podémonos decatar dalgunha maneira, de que o tigre e o humano están relacionados entre si e incluso poden chegar a ser a mesma persoa.
ResponderEliminarParece que están no momento en que a tormenta está a punto de desatarse, xa que están mirando un punto fixo e da a sensación de que están a piques de enfrontarse a un perigo.
Outros carteis que poden suxerir unha idea similar son o segundo ou o último, xa que aparecen os rostros dos nosos protagonistas relacionados ou enfrontados e cunha expresión similar.
A pesar de que todos os carteis son diferentes entre si, teñen un lazo común: o mar. En todos os carteis aparece o océano que navegaron e que supuxo a experiencia das súas vidas.
Andrés Álvarez Carou, 4ºA
Este comentario ha sido eliminado por el autor.
ResponderEliminarYo creo que es el cartel de abajo a la izquierda porque representa dos cosas fundamentales de la pelicula, que son:
ResponderEliminar.En la parte de abajo se muestra a Pi y a Richard Parker fisicamente conviviendo en el mismo bote, aunque Pi hubiera hecho un pequeño refugio al lado del bote porque el no quería estar con el tigre por miedo a que le matase. Esta escena muestra el desenvolvimiento de la película, por lo que es muy relevante.
. En la parte de arriba se muestra a Pi y a Richard Parker enfréntandose(por las mirada que se hacen mutuamente) lo que es exactamente de lo contrario que se reflicte en la parte de abajo que parece que conviven en paz, y es exactamente lo que se quiere mostrar en la película aunque tengan que estar conviviendo.
Para mi, este cartel es el que mejor representa la pelicula, aunque me fascina que en un cartel de una película se representen dos cosas muy opuestas entre si. Y concluyendo, hay que tener en cuenta otros dos carteles también, que son el que está arriba en el medio y arriba a la derecha porque representa el hundimiento del barco que es muy relevante en la pelicula.
Xavi Santiago Hidalgo 4ºA
ResponderEliminarPero a diferencia de los otros carteles, en este podemos observar ( si nos figamos con detenimiento ) no una si no miles de imágenes, que plasman las numerosas aventuras de estos dos entrañables personajes ; las cuales se funden en una imagen nítida representando así a Richard , hilo conductor de la película .
Carlos Furelos Guitián 4ºA
Segundo o meu punto de vista ,o cartel que máis se adapta e reflicte dun xeito máis representativo o contido da película, e polo tanto o que mellor representa o seu trama é o derradeiro.
ResponderEliminarAdemais de mostrarnos na portada como elementos principais as ilustracións dos dous protagonistas , Pi e Richard Parker( o tigre) , superviventes do naufraxio, ambos cunha expresión de rivalidade e superioridade sobre a outra especie. Tamén alberga unha pequeña imaxe que corresponde coa convivencia destes, como se ao final encontraran un punto medio de equilibrio e puideran convivir en paz , ou polo menos respectar os espacios sen atarcase nin agredirse , xa que para sobrevivir se necesitan mutuamente . Mostra unha fusión, como se as dúas fotos evolucionaran dando lugar a da parte central ,é dicir a unión entre ambos ,aínda que estén a certa distancia e non chegen a relacionarse totalmente saben que teñen que respectarse e axudarse para sobrevivir.
Lucía García García, 4ºA
O cartel que máis me chamou a atención foi o segundo xa que mostra perfectamente o contido da película.
ResponderEliminarSitúa aos personaxes e elementos por orde de importancia, desta forma atopamos en primeiro lugar a un dos protagonistas, a Pi subido na lancha; detrás del atópase o outro, Richard Parker, que semella vixiar todos os movementos do rapaz; na parte inferior aparece un mar non moi calmo e nunha esquina está o barco a medio afundir, estes son en realidade os dous verdadeiros causantes da historia, aínda que non se lles conceda a mesma importancia que aos protagonistas, pero, xa nos damos de conta de que se trata duns elementos moi relevantes.
Este cartel concentra a atención en Pi e mais en Richard Parker, sitúa ao tigre na parte superior e de gran tamaño, polo que o podemos considerar unha ameaza permanente cara Pi que parece despistado e ausente á penetrante mirada do animal. Sen embargo, noutros carteis como ocorre no primeiro e no terceiro, a situación dos personaxes non me parece a correcta xa que se lle dá demasiada importancia ás forzas da natureza (con iso non quero dicir que non o sexan).
O que si podemos ver en todos os carteis son as caras dos protagonistas que mostran desesperación; pero, de dúas maneiras moi diferentes, no tigre reflíctese na furia que expresa o seu rostro, mentres que en Pi se reflexa dunha forma máis inocente, que semella angustia. A gama de cores azuladas empregada cálmanos un pouco esa sensación que reflexan os personaxes xa que nos inspira paz e tranquilidade. Son dúas formas moi diferentes de representala, son dous personaxes moi diferentes e son dous carácteres moi distintos, pero, ao final acábanse identificando as súas historias xa que ambos os dous foron os únicos náufragos daquel barco e tiveron que loitar para sobrevivir.
Con todo, hai que recoñecer que o cuarto cartel é o máis fermoso artísticamente, a idea é espectacular, quere mostrar como a vida de Pi e a de Richard Parker están vinculadas, así ocorre ao final de película, o tigre representa a vida de Pi.
O único que boto en falta neste cartel son as escasas evidencias da convivencia entre os dous náufragos, soamente o podemos supoñer polas miradas tensas existentes entre eles.
Definitivamente este é o cartel máis representativo, fai unha clara síntese que resume moi ben a película.
María García García 4ºA
Eu decantome polo segundo cartel. Xa que mostra todos os elementos esencias do filme polo seu orde de importacia. Podemonos encontrar con Pi, o protagonista principal, na súa barca onde conviviu con Richard Parker (o tigre) durante case todo un ano. Tamén nos encontramos cun enorme tigre detrás de Pi, parece que non lle quita ollo denriba . Ao fondo á esquerda vemos o causante de que estes dous personaxes se encontren nesta situación, o naufraxio do seu barco no que cruzaba o oceáno. Tamén podemos observar un mar "picado", este xoga un gran papel , representa unha das grandes forzas na natureza que esta na pantalla durante todo o filme.
ResponderEliminarMaría Calvo Ézara 4ºESO A
O cartel que dende o meu punto de vista pareceume máis axeitado é o primeiro comezando pola segunda fila, no que aparece únicamente un primeiro plano do tigre o cal está conformado por moitas das esceas que se poden ver na película.
ResponderEliminarEu persoalmente represento iso como que en todo momento está presente a ferocidade que ten que adoitar Pi abandoando os seus principios culturais e relixiosos e a adaptación a que ten que recurrir para poder sobrevivir á dificultosa situación na que se encontra.
Nese cartel aparece o tigre non coma un persoaxe máis na historia, se non como unha actitude, tamén me parece o máis axeitado xa que ao acercarse á imaxe se poden ver moitas das escenas da película as cales reflexan as difícultades que Pi tuvo que enfrontarse.
Samuel Huesca Briceño 4ºA
Considero que o cartel que mellor representa a trama da historia é o segundo.
ResponderEliminarDecanteime por él debido a que aparecen os elementos máis importantes da película: Pi na barca (onde pasa a maior parte da historia), as forzas da natureza (o mar), Richard Parker (o tigre) e o barco afundíndose.
A forma na que se colocan os elementos no cartel ten grande importancia: no medio de todo aparece Pi, o protagonista, detrás del encontrámonos con Richard Parker, se nos fixamos podemos observar un pequeno degradado na parte inferior do tigre, como se saíra o animal de Pi. Noutros carteis tamén aparecen os dous personaxes pero a colocación deles non fai alusión a este tema.
Un elemento que me parece principal no filme son as forzas da natureza, que aparecen representadas no mar, que está picado (relacionándoo coas dúas tormentas), ademais podemos ver que todos o compoñentes do cartel están sobre o mar facendo alusión a que todos os sucesos foron provocados por esta forza, como así é.
Outro elemento que tamén me parece que está moi ben colocado é o barco, que aínda que non foi o que tivo máis importancia foi o que desencadeou todo.
Dous compoñentes que considero que se podían introducir no cartel, para facer alusión a todos os sucesos, son a illa e a balea. Para introducir a illa só faría falta poñer un suricata e a para a balea chegaría coa silueta o con algunha sombra que se vira no mar.
Celia Enríquez Rubal 4ºESO
Eu escollo o primeiro cartel porque, para min, é o máis bonito esteticamente e ademais móstranos unha das escenas que acontencen na illa na que Pi dase de conta que polo día todo é normal pero que pola noite é carnívora. Despois de ver a película o espectador entérase que o que querían dicir poñendo esta escena como portada é que a maior parte da historia principal, a primeira, é imaxinaria.
ResponderEliminarTamén aparece a barca con Pi e Richard Parker( o tigre) mirándose cara a cara como loita entre o Pi "salvaxe" e o Pi "purista e relixioso".
Si nos fixamos, arriba de todo encontramos a palabra "hope", esperanza, un dos principais factores polos que o protagonista consigue sobrevivir ao naufraxio.
Antía García Otero 4ºESO
En mi opinión, el cartel que mejor representa la película es el quinto, pues en él aparecen Pi y el tigre en la misma barca, como dos distintas personalidades pero con la misma intención. También se muestra a un mar picado acompañado de algunas nubes, que representan las tormentas que, aunque no son demasiadas en la película, fueron el origen de todo. Considero que el cartel, en general, contiene todo lo necesario.
ResponderEliminarMario García Cajade 4ºA
Na miña opinión, o cartel que mellor reflicte a mensaxe da película é o cuarto. Nel aparece, aparentemente, a cabeza de Richard Parker, mirando ao espectador cunha expresión feroz e á vez anhelante, pero se nos fixamos con detimento, podemos observar que o que pensamos que era un tigre son centos de imaxes do filme e das numerosas aventuras que vive Pi.
ResponderEliminarSen ver a Pi como protagonista no cartel, logramos observar o seu lado máis interior e salvaxe, a través do tigre que o acompaña na súa viaxe polo Pacífico. Considero que é unha boa forma de mostrar as dúas loitas que ten que levar a cabo o protagonista: a de loitar co exterior, coas forzas da natureza e tamén da batalla que se libra na súa conciencia.
Ademais paréceme acertado que una aos dous elementos, o rapaz e o tigre, que en realidade sempre foron un, nunha mesma imaxe, xa que o tigre é o resultado da vida de Pi e dos seus pensamentos e preocupacións pero tamén todo o que lle aconteceu a Pi sempre pasa por Richard Parker, desde a primeira vez que se viron no zoo.
Quizais o que sí boto en falta en todos os carteis é que non haxa suficientes referencias da carga relixiosa da película. Cando Pi lle di ao periodista "-¿Cal das dúas historias prefire [...] o mesmo ocorre con Deus" estanos a falar de que, coma na relixión, hay varios modos de interpretar a realidade, non só unha verdadeira.
Lavanda Williams Caloca 4º ESO A
Eu escollo o quinto cartel. Nel Pi e o tigre atópanse sós na barca no medio do océano. O mar está calmo, aínda así, tanto Pi como o tigre están en alerta xa que en calquera momento, o mar pode volver a axitarse; polas nubes do ceo e a expresión do tigre, non parece que falte moito para que iso aconteza. Nesta película, amósanse dous finais moi semellantes, coa diferencia de que na primerira historia Pi atópase con animais e convive eses días cun tigre, e na segunda con persoas, nunha historia paralela na que el representa ao tigre. Por isa razón, opino que este cartel intenta representar a Pi e ao tigre como unha mesma persoa. Da mesma maneira que noutros carteis vese representada a loita entre o tigre e Pi. Eu creo que neste inténtase amosar a Pi e ao tigre coma se fosen unha única personaxe. O tigre representa, na primeira historia, o lado salvaxe de Pi, unha faceta que as persoas mostramos en situacións nas que a moral e as normas que precisamos para convivir en sociedade non son útiles.
ResponderEliminarPaula Masa Ogando 4ºA
El nuestro es el cartel de la ballena. Comenzando por la estructura, el cartel carece de división alguna. El elemento central es la enorme ballena saltando sobre Pi y el tigre, que aparecen en un tamaño reducido.
ResponderEliminarLas proporciones son totalmente reales, y dan un carácter comparativo entre el animal y los protagonistas.
Los colores de la imagen son claramente fríos y aportan un aire místico y legendario.
El protagonismo del póster recae, obviamente, sobre el gigantesco mamífero, quizás restándole importancia a los personajes principales.
Este cartel representa la maravillosa belleza de la aventura. También existe un destacado simbolismo sobre la superación de obstáculos por parte del muchacho y del felino.
Elsa Bouzas López y Marta Arufe Delgado 2ºA
En mi cartel el barco se está hundiendo, empezando por la estructura el cartel esta dividido horizontalmente y los elementos principales están centrados tales como el barco que se hunde, que es el elemento principal o la lancha en la que están Pi y Richard Parker. Los colores son oscuros por que el director intenta transmitir la oscuridad, la tristeza de estar solo sin nadie.
ResponderEliminarEl titulo se puede observar abajo de todo (debajo de la lancha salvavidas), el titulo esta en un color resaltante comparado con toda la portada en si.
A mi este cartel me transmite desesperación y sufrimiento que es lo que intentan transmitir.
Josune Blix Urbiola 2ºA